onsdag 2 mars 2016

En vårig söndag på Lökka

På söndagen var det en fantastisk vårdag och jag skulle möta en kompis för fika och prata ikapp om livet. Älskar att möta henne och prata om allt och inget, men båda lever väldigt upptagna liv, men vi försöker få tid att ses.

P2280040
Var så himla härligt att bara sitta i Birkelunden och mysa i solen. 

P2280041

P2280045
Solen värmde massvis och det var så himla härligt. Vet att de varnar för att det ska bli kallt och snöigt igen, men just nu var det då var det underbart. 

P2280049
Vi hängde på Espresso House och pratade länge om allt och inget. Är så skönt att verkligen kunna prata om allt och få tillbaka bra svar. 

P2280046
Drack varm choklad och åt en bit hasselnöts cheesecake som var supergod. 

P2280053
När vi kände att vi suttit länge nog och pratat så gick v vidare. Bland annat till Marknaden vid Blå och tittade lite grann. Såg massa fint men köpte inget där. 
Däremot köpte jag en ny kofta hos Velouria Vintage innan vi tackade för oss och gick till varsitt. 

Jag mötte upp Martin för att äta middag och gå på bio. Vi åt hos Sushi Bowl, jag åt det vanliga (färska vårrullar, kamskjell och testade tempura lax) och Martin testade deras thaimat som fick tummen upp. 
Sen såg vi på Deadpool som jag absolut älskade. Fantastisk film. 

2 kommentarer:

  1. Den där cheescaken lät jättegod! Ska jag hålla utkik efter när jag besöker espresso house nästa gång! ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den var verkligen fantastisk :) Gör det :D

      Radera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...