onsdag 16 mars 2016

Lite bilder från min lördag

I lördags var jag i lagom bra form från kvällen innan. Men Martin skulle in till stan och jag ville med. Så det var bara att duscha och fixa sig så jag såg presentabel ut. 
Han skulle på en skivmässa med en kompis och jag passade på att kika i massa butiker efter inredning. 
Det är inte mycket vi behöver till lägenheten, förutom lampor, nytt porslin, nytt vardagsrumsbord och diverse andra småsaker. 

 Började med Lagarhaus och kollade in deras tallrikar. Saker ser oftast väldigt fina eller märkliga ut på hemsidor och bättre/sämre när man väl ser det i verkligheten. 

 Gillade verkligen metallamplarna, men vet inte helt var jag skulle haft en eller flera.

 Ledsen för sjukt överexponerad bild. Men Söstrene Grene har fått in massa fint nu. Gillar de här lådorna som man kan stapla på varandra eller hänga upp på väggen. 

 Kollade in tavlorna också. Gillade ramarna. 

 Med tanke på Martins brorsdotter så är det väldigt kul att gå in i barnbutiker och bara titta. Har varit förbi den här förr (Små Ting) men aldrig riktigt tittat. Nu kollade jag efter lite mer noggrant och hittade massa fint. 
Älskar sakerna från Bloomingville. Även om det kostade en hel del så är det nog det vi kommer köpa sen en gång kanske. 

 Gick och tittade lite inne på Glasmagasinet och gick förbi Hay. Hittade en fåtölj jag gillade som var bekväm att sitta i och fin att se på. 

 Vi behöver lampor till matbordet. Det är väldigt mörkt där och det går inte bra när man ska sitta där om kvällarna och spela spel. 
Gillade dessa från Habitat, men vet inte om de lyser bra nog. 

 När jag blev less av att gå omkring och titta i butiker och illamående av att lukta på doftljus (inge smart med tanke på hur bakis jag var). 

Trots att min telefon inte ville fungera med (tror det var för kall), så lyckades jag få tag på Martin. Vi gick till Östbanehallen och åt glass innan vi tog t-banan hem och bara tog det lugnt resten av kvällen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...