måndag 25 april 2016

Förra veckan i bilder

Har varit duktig och tagit en del bilder under veckan som var. Känns fint att sammanfatta veckorna med bilder, inte bara enskilda dagar som annars dyker upp. 


Martin hade köpt godis på Bislett och köpt hem en hel hög med nöt-creme påsar.Hade gärna haft de kulorna, men de hade visst inte det. 

Söndagen på jobbet blev det sushi och Pokémon under min rast. 

När jag skulle in till stan på måndagen var det väldigt fin regnbåge som såg ut att slå ned i skolan. 

P4180004
En selfie från måndagen i hissen. 

P4180008
Och en inne i Monki. Klänningen är från COS, skorna från Disney x Vans och väskan från Marc By Marc Jacobs. 

P4180006
Jag provade den här klänningen men var lite besviken för att vara ärlig. 

På måndagskvällen blev det spel och pizza hos några vänner. 

Tisdagen när jag skulle till jobbet var det massvis av små tussilagos som gömde sig bland buskarna. 

Torsdagen på skolan spelade vi spel under matten, men katten matchade inte mitt färgtema jag, av slumpen, fick. Vi skulle kasta en tärning för djur och en för färg. 

Fredagen hade jag ledigt från skolan och chillade länge, länge i sängen och spelade Pokèmon.

På kvällen spelade jag massa Spyro som var till PlayStation. Så mycket nostalgi. 

Under fredagen fick jag bytt ut vinter ljusslingan som var längs räcket, med en vanlig ljusslinga som jag fäst i taket. Blev väldigt bra. 

P4230013
Lördagen for vi in till stan för att gå på marknadsdag längs Bogstadveien. Köpte bland annat en klänning hos Monki för 50 kr och presenter. Var så fruktansvärt mycket folk, men det var väntat. 

P4230014
Vi hade tänkt att fika, men det var fullt överallt. Så vi tog t-banan till Grorud för att fika där på fiket inne på centret. Var helt världelöst. Dels kom jag fram till att jag hade betalat alltför mycket, men kakbitarna var fortfarande frusna och smakade ingenting och var torra. Martin gillade det, märkligt nog. 

När vi tog t-banan hem passade Martin på att sova lite grann. Är så mysigt. 

På kvällen var jag på tjejkväll med tapas. Alla hade med sig något. Hade väldigt trevlig, även om jag inte sa så himla mycket. 

Det blev massa 90-tals musik som det blir. 
Kom hem vid tre och sov till tolv på söndagen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...