onsdag 18 maj 2016

17.mai kläder

Då var årets sjuttonde maj firande färdig och jag hade en väldigt fin dag. Skriver mer om den på fredag. 
Fram tills då tänkte jag visa vad jag hade på mig för något. 

P5160021
Klänningen är från Ida Sjöstedt for Ellos, skorna är nya och kommer från Vagabond, väskan är från Marc by Marc Jacobs. 

P5160022 


P5160032
Skomodellen heter Gaia och har en ca 5 cm block heel. Väldigt behagliga att gå med, om vi bortser från alla skavsåren jag fick. Kärlek till nya skor. 

P5160034
Jag hade köpt band till mig och Martin som vi hade på våra jackor (på vänster sida ovanför hjärtat så klart). 

P5160036
Jag hade också köpt en vindsnurra som fick vara hemma. Vill så gärna ha fler, större, att ha i blomlådorna på balkongen. 

10 kommentarer:

  1. Så tjusigt! :)

    Nej jag använder aldrig mig av svar: när jag kommenterar, utan jag skriver som vanligt, så folk vet vad jag svarar på, och de flesta vet ju var man är i sin konversation, iaf de jag regelbundet kommenterar med :) Tycker svar: är så fult och tråkigt.

    SvaraRadera
  2. så fint! Älskar skorna

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...