tisdag 3 maj 2016

3x Monki

Jag märker att jag handlar mycket mer under säsongbytena, och speciellt när vi närmar oss våren. Men sen är det en hel del fint i butikerna också. 

Jag och Martin var på marknadsdag för två veckor sen, och då hittade jag en klänning hos Monki för 50 kr som fick följa med hem. 

I torsdags (och under helgen) hade Monki 20% av alla klänningar, och jag hade hittat en modell i två färger som jag verkligen gillade och som fick följa med hem. 

P5010001 
Här är klänningen jag hittade till 50 kr. Krämvit och yttertyget är väldigt fint. 

P5010006

P5010007 
Här är den första av de två jag köpte nyligen. Modellen heter Annie för den som undrar och är vadlång med gummiband i midjan. Tyget är väldigt flowy och känns somrig. Tänker att den är lika fin till ett par sneakers eller sandaler när man hänger på stranden eller i parker, som med finskor när man hänger på uteserveringarna. 

P5010011 
Den andra i Annie-modellen är vit med mönster och är väldigt fin. Såg att Monki har fler plagg i samma mönster, men behöver nog inte de plaggen. 

P5010013

2 kommentarer:

  1. Åh, mönstret på den sista klänningen var riktigt, riktigt fint! Älskar att få se vad du shoppat för något :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Att det är :) Den är superskön att ha på också :) Kul att du gillar de inläggen, blir en hel del sådana ibland.

      Radera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...