torsdag 12 maj 2016

Bara ben, parkhäng och hamburgare

Onsdagen förra veckan skulle det bli fantastiskt väder. Jag bestämde mig för att skippa strumpbyxorna för första gången iår, och det var ett bra val. Var väldigt varmt och skönt i solen.
Efter skolan mötte jag Martin för att gå till Frognerparken och mysa där.

P5040012

P5040015
Det börjar bli väldigt grönt runt om i Oslo.

P5040016
P5040018
P5040020
Min Martin.
P5040022
Det var verkligen hur skönt som helst ute.

P5040027
Martin låg och sov ett tag medans jag läste. Är mysigt att höra på han småsnarka lite.

P5040030
Martin har en hel del serietidningar hemma, och jag vill gärna läsa en del av det vi har. Så han fick välja en serie jag ska börja med och det blev Lucifer. Väldigt spännande.

P5040031
När jag blev hungrig gick vi vidare.

P5040034
Jag hade på mig jacka från Weekday, klänning från Monki, solglasögon från RayBan, väska från Marc by Marc Jacobs och skor från Björn Borg.

P5040039
Vi gick till ett av våra favoritställen att äta burgare på, Grills Ville på Frogner. När vi bodde på Helsfyr så gick bussen hem rätt utanför Grilles Ville, vilket gjorde att det var lätt att äta där och komma hem fort.

P5040038


14 kommentarer:

  1. Ser ut att ha varit en härlig dag och maten på sista bilden??? Dör så gott xD

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var en väldigt härlig dag. Den var lika god som den ser ut att vara :)

      Radera
  2. Ååh vad fint!! Saknar Oslo så fruktansvärt mycket!! Måste åka dit en helg i sommar :-D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :) Åh det hoppas jag att du får till :)

      Radera
  3. Alltid lika härligt första gången man kan gå med bara ben!:D och hamburgaren såg inte fel ut heller!

    sv: väldigt trevligt med en italienresan!:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är ju det :D Den var väldigt god :)

      Radera
  4. Låter ju superhärligt :D

    SvaraRadera
  5. Men så gott med hamppisar och så fint det ser ut där borta :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är väldigt fint i Frognerparken :)

      Radera
  6. så fina bilder! oslo är så himla fin stad, och den parken går ju inte av för hackor alltså

    SvaraRadera
  7. Så härligt det ser ut! Här har vi haft mulet och trist väder i en vecka nu så då är det extra fint att få lite tillbakaglimtar på varmare dagar :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var väldigt härligt. Tyvärr har vi inte haft världens bästa väder efter den veckan :/ Eller hur :)

      Radera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...