måndag 2 maj 2016

Maj, maj måne...

Hoppas du har haft en ny helg, och att du får en fin ny vecka. 
Äntligen maj och sommaren är snart här. Nu hoppas jag att det inte dröjer alltför länge innan man gå barbent och börja hänga i parker igen. 

Tänkte visa bilder från förra veckan. Hände massa spännande. 

 Jag får inte med mig söndagarna i sammanfattningarna (skriver inläggen på söndagsdagen om jag har tid). Men vi åt pizza till middag och sen blev det massa spel hemma hos några vänner. 

 Måndagen hängde jag på Café Amsterdam med Gabriel. 

Jag läste pensum på svenska, vilket inte är ofta det händer. Även om norska nu är väldigt naturligt för mig så är det skönt att läsa på mitt språk igen. 

 Efter att jag och Gabriel hade firat våra betyg på tentan vi fick tillbaka på tisdagen, gick jag och shoppade lite grann. Hittade ett par snygga Converse, men där sulan låg helt fel under mina fötter tyvärr.

 Gick förbi ett träd med massa blommor = bild. 

 Torsdagen innan skolan gick jag och shoppade lite hos Monki. Sen for jag hem till en i klassen och hängde där med några vänner större delen av dagen.

På fredagen vaknade jag upp till det här och gick och la mig igen. 

På lördagen var det dels International Tabetop Day, men jag och Martin for till Gamla för att se på en Pin-up tävling och burlesque show som Manillusion hade arrangerat. Fler bilder kommer, dock endast mobilbilder för jag ville inte ha med en bra kamera dit. 

Min söndag bestod av att ordna blogginlägg till veckan, såg på film, gjorde skolarbete och jobb på kvällen. 

2 kommentarer:

  1. åååh häftigt med en Pin-up tävling =D... och burleskshow! Sexigt vackert på ett bra å smakfullt sätt...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var det. De ska starta upp en ny burlesque-kurs till hösten, funderar på att börja.

      Radera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...