onsdag 25 maj 2016

NYX

För cirka en månad sen kom sminkmärket NYX till Oslo/Norge. Jag hade läst mycket bra om produkterna och deras läpprodukter verkar spännande, massvis av fina färger. 

Jag var och handlade med två vänner och då gick vi förbi Douglas där de ska ha ett stort urval av NYX-produkter. 

Det kostade inte alltför mycket, så jag köpte tre saker, löspuder, puderborste och blotting paper. 
Borsten och pudret får två tummar upp, fungerar alldeles utmärkt och håller länge. Blotting paper har jag inte provat än dessvärre. Dels för att behovet inte har funnits, men jag har också glömt att jag har de. Borsten är nr 2 för den som är nyfiken. 

DSC_4619

DSC_4621

DSC_4624

DSC_4628

DSC_4631

DSC_4635

DSC_4637

2 kommentarer:

  1. åååh jag köpte också nytt smink får någon dar sedan ^^... dock tog jag säkraste kortet och körde på Chanel! Är ganska så envis med att inte vilja testa och lyssna på andra om olika skönhetsprodukter *S* Hoppas du blir nöjd med ditt iaf, viktigaste att man kör det man själv trivs bäst med! TREVLIG HELG snart<3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag kör oftast på MAC och Lancôme, men det blir så dyrt om jag ska testa något. Sen om det inte funkar är en hundralapp i dass bättre än fem.
      Jag är väldigt nöjd. Sminket sitter bättre nu när det är varmt och fuktigt.

      Radera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...