torsdag 26 maj 2016

TBT Mina födelsedagar

På söndag är det min 26-års dag och det känns fint men märkligt. Känns inte som att det var så längesen jag blev 16 och skulle snart börja på gymnasiet. 

Min födelsedag kommer att firas med min och Martins familj. Jag jobbar och har tenta, så hinner nog inte ha någon ordentlig fest. 

Tänkte visa upp tidigare födelsedagar. 

2009
2009 
2009 blev jag 19 år och firade med mina vänner. Vi for ut och åt på Tattung.


2010
2010
2010 blev jag 20 år. Var ute och åt på Hard Rock Café. Kommer ihåg att jag inte mådde bra alls. 

2011
2011 
När jag blev 21 var det passande nog sommarfest med jobbet och dagen efter firade jag med mina vänner (bland annat Martin, men innan vi blev ihop). Vi var och spelade biljard på Buddha Bar & Biljard. 


2012
2012 
När jag blev 22 år var det fotografering på jobbet. Kommer ihåg att jag var den enda vuxna som kom i tid från min base (jobbade i en base-förskola). Den gruppbilden har jag fortfarande hemma. 
På kvällen for jag och Martin ut och åt italienskt. 

2013
2013 
När jag blev 23 år hade jag bjudit hem hela min base på kalas. 18 barn, 3 vuxna och 2 studenter i en 2:a var trångt men fint. När jag möter de gamla barnen är det något de tar upp fortfarande. 
På kvällen åt jag och Martin på samma restaurang som året innan. 

2014
2014
Jag fyller år den 29 maj och det här året på den 13 maj hade jag tagit bort mina halsmandlar. Det här var första dagen jag åt fast föda. Det tog lång, lång tid och det var väldigt små tuggor. Vi hade massa vänner på besök och det var verkligen supertrevligt. 

2015
2015
Förra året hade jag min studiegrupp på besök för att läsa och öva inför en muntlig grupptenta. Det här var också samma dag vi upptäckte vattenläcka i köket. Superkul. 
På kvällen hade vi fest och jag hade väldigt trevligt, även om jag var stressad. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...