måndag 23 maj 2016

Veckosammanfattning

Glad måndag. Hoppas du har haft det fint i helgen. 
Denna vecka händer det massa saker, har en skolaktivitet måndag, tisdag och onsdag som jag tror blir bra. Sen ska jag tillbaka till jobbet efter två veckor med ledighet. Och till helgen blir jag ett år äldre och ska fira med familjen. Kommer bli väldigt trevlig. 

Har samlat på mig lite bilder från förra veckan som jag tänkte vi kunde gå igenom. 

 Jag blev sugen på glass så vi köpte hem det. 

 Hur stora leksaker behövs det egentligen?

 Fick hem en ny telefon och provade att fota med den. Skriver mer om den imorgon. 

 Lördagen skulle jag på en brunch/mini-möhippa men skulle först på stan och handla lite. 

Känns himla fint att kunna ta selfies igen efter 1,5 år med krossad skärm.

 Den framtida bruden fick en rosa tutukjol. 

 Vi körde lite karaoke med hjälp av Spotify. 

 På kvällen spelade vi lite spel. 

 Har varit hemskt grått och regnigt de senaste dagarna, men det blir desto grönare då. 

 Jag sydde klart lite saker till skoluppgiften. Vi ska anordna en barnkulturfestival i en förskola med tema tre bockarna Bruse. 

Söndagsmiddagen fick bli pizza då ingen av oss orkade göra något mer komplicerat. 

2 kommentarer:

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...