tisdag 10 maj 2016

Yaya's

Förra måndagen hade jag fått en gratisbiljett till Captain America Civil War av Oslo Kino/Kino pluss för att vara med i en undersökning. Vi köpte en till biljett så Martin kunde gå med mig. 
Vi möttes efter skolan och jobbet på Majorstuen och gick ned mot centrum för att äta mat på Yaya's. Yaya's är en temarestaurang som är inspirerad av Thailand och serverar thailändsk mat. Jag har ätit där en gång tidigare för nästan 7 år sen, men Martin hade aldrig varit där. 
Vi gick till den som ligger nära Stortinget. 

P5020002
Ljuset är väldigt speciellt där, så allt går i rött dessvärre. 


P5020003
Martin. 

P5020004

P5020009
Jag åt en väldigt stark wok som var väldigt god. 

P5020010
Till dessert beställde jag choklad mousse. 

Efter maten gick vi till Klingenberg och såg på film. Filmen var väldigt bra och vi var väldigt nöjda. 

4 kommentarer:

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...