onsdag 1 juni 2016

Instagramlistan

Vilken är din första uppladdade bild?

Vad har det för caption?
Ingen alls.

När är den tagen?
15 april 2012

Minns du någon historia bakom bilden?
Nej, tyvärr inte.

Har du screen-shotat någon bild därifrån i det sista?
Älskade väskan,


Vem var den senaste du började följa?

Vilka appar använder du för att och lägga upp bilder på Instagram?
Om jag ska lägga upp bilder från systemkameran har jag antingen använt mig av Picasa-appen för att ladda ned bilden till telefonen eller Flickr-appen. Använder jag min Olympus Pen EP-L 7 eller GoPro använder jag respektive app för att ladda upp direkt från kameran.
Annars så är det via Instagram-appen.

Vad står det i din profil/bio?
Christina Pettersson www.jinxedchrissie.blogspot.com

Vilken bild har fått flest likes?

Vill du berätta lite om den?
Jag och min syster var i Mathallen och delade på en paj från Hello Good pie.

Finns det något konto du följt länge och inte tröttnar på?
En av de första jag följde var Sandra Beijer och henne följer jag fortfarande.

När hänger du mest på Instagram?
På morgonen, mitt på dagen och på kvällen. Men kollar igenom den ett par (många) gånger om dagen.

Scrolla i ditt flöde och stanna helt random. Vilken bild blev det?



Vad står det under den bilden?

Ingenting.

Gör om det igen. Vilken blev det nu?

Vad står det under?
Är väldigt Alice i äventyrlandet i botanisk hage just nu 🌸🌹. Fler bilder på bloggen 👉 www.jinxedchrissie.blogspot.com #botaniskhage #svamp #oslo #blogg

Okej, en sista gång. Vilken blev det nu?

Vad står det under?
Årets första tussilago 💜 #tussilago #hestehov #vår #äntligen

Kan du tipsa om ett inspirerande matkonto?

Något djurkonto?
Otroligt nog följer jag inget djurkonto. Tips?

Inredningskonto?

Livsstil?

Kreativitet?

Företagskonto?

Natur?

Har du någon gammal upplagd selfie du kan visa?
Har många fina där, så jag visar 3 av dem. 




Slutligen, vad heter du på Instagram?

Denna lista är lånad av Sandra 

4 kommentarer:

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...