tisdag 21 juni 2016

Nya träningskläder

P4190067
Jag vet inte helt vad jag tänkte på när jag rensade bland mina kläder och kastade alla mina träningsbhar. Är det något jag behöver vid träning så är det bra med stöd. 
Jag gick förbi H&M i april en gång och hade turen att de hade rea på bland annat träningskläder. Hittade två träningsbhar till 75 kr/st, vilket är ett himla bra pris. Hittade dessvärre inga träningsbyxor på rea, men de jag köpte på fullpris var inte dyra för det. Men varför är det inte ordentliga fickor? Väldigt märkligt... 

Har äntligen kunna småspringa/jogga igen, så otroligt avslappnande. 

2 kommentarer:

  1. Så snygga! :D Skönt att du kan börja springa lite igen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :) Måste ju passa på medans det går :) Är så fruktansvärt instabil när snön kommer...

      Radera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...