onsdag 6 juli 2016

Michael Kors

En utav shoppingdagarna med farmor hamnade vi inne på Michael Kors butiken. Det var min första gång där, och turligt nog hade vi träffat in deras rea. Såg en del fina väskor, dessvärre var de flesta för små för mitt behov. Men jag hittade en fin, grå väska i supermjukt skinn som var på halva priset.

DSC_4794

DSC_4802
Dust-bagen känns tyvärr väldigt billig om man jämför med mina andra väskor.

DSC_4807
Axelbandet går att antingen ha tvärs över kroppen eller så att den är på axeln.

DSC_4817

Det ryms det jag behöver till sommarens resor (kameror, filmrullar, vattenflaska, necessär, osv).
DSC_4812

8 kommentarer:

  1. Snygg väska

    Sv tack jag tror det går över snart bara jag få lugna ner mig.

    Tack så mycket gillar rea

    SvaraRadera
  2. Vad roligt att du fyndade väskan för halva priset! :-D Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Eller hur :D Älskar verkligen att fynda på rea :) Kram

      Radera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...