onsdag 20 juli 2016

Reselista Bryssel


Vart ska du resa?
Till Belgiens huvudstad Bryssel. 

Hur länge ska du vara borta?
En handfull av dagar.


Hur bestämde du att åka dit?
Det var längesen. 

När bokade du biljetten?
För mer än ett halvår sen. 


Vad ska du göra allra först?
Packa upp. 

Var kommer du att bo?
Silken Berlaymont Brussels. 


Hur ser det ut där?
Det ser helt ok ut. 

Vad gör du första kvällen?
Bada bubbelpool. 


Vart äter du din första frukost?
Ett mysigt café. 

Vad ser du fram emot?
Att utforska en ny stad och uppleva massa spännande. 


Vilka ska du träffa där?
Ingen speciell. Det är bara jag och Martin som ska dit ihop. 

Vad har hänt i deras liv?
Jadu. 


Hur var det första gången du åkte dit?
Det här blir första gången. 

Hur gammal var du då?
26.


Vad minns du mest från resan?
Det vet jag inte än. 

När exakt blev du kär i staden?
Har ju inte varit där än och har inte förälskat mig i staden än så länge. 


Var kommer du hem med den här gången?
Massvis av saker. 

Vad vill du lämna kvar?
Oslos dåliga väder. 


När åker du?
Snart. 

Några sista ord?
Hoppas resan blir bra och att vi hittar det vi söker. 
Bilderna är från diverse resor, bland annat Reading, London, Brighton, Kreta, Berlin, Skellefteå, Kiruna/Lappland. 

Vill du följa min resa lite mer direkt så gå in på min Instagram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...