måndag 4 juli 2016

Veckosammanfattning

Glad måndag!
Jag har ledigt från jobbet idag och kommer mest troligen ta det lugnt innan jag ska hem till en kompis och spela spel. 
Hela förra veckan var farmor och farfar här, de reste hem igen igår. Jag och farmor var en hel del på stan, så jag har shoppat massvis. 

Som vanligt tänkte jag visa upp lite bilder från förra veckan. 

Måndag
 Var och handlade med farmor. Handlade en del på rea, bland annat från Monki, Weekday och Michael Kors. 

Tisdag
 Tisdagen var jag och farmor på stan igen och den här gången mötte vi mina syskon. Vi vilade fötterna vid en uteservering och jag drack en väldigt god smoothie då jag skulle på jobbet senare. 

Onsdagen
 Jag satt ute och väntade på att någon skulle komma hem. Det hade blivit en miss med nycklar och vem som skulle vara hemma när jag kom hem från jobbet. Hittade smultron och lyssnade på creepypodden medan jag väntade. 

Fredagen
 Fredagen gick jag och farmor längs Bogstadveien och tittade lite i butiker. 

Lördagen
 Lördagen hade vi besök av mina syskon på lunch innan jag skulle på jobbet. 

Söndagen
Söndagen var en märklig jobbdag, först ett pass på dagen och så ett på kvällen. Där emellan blev det pizza och Harry Potter. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...