torsdag 8 september 2016

Instagram augusti

Tiden springer verkligen iväg. Tänk att nu är det snart jul och nytt år igen. 
Känns lite sorgset att sommaren är över för nu. Den har inte varit den bästa, det har regnat massvis och varit kallt tyvärr. Jag och Martin räknade ut att vi bara hade badat typ två gånger i sommar (jag är uppe i fantastiska siffran tre). 

Tänkte visa lite bilder från augusti. Om du vill se bilderna mer direkt är det bara att följa mig där, chriistinapettersson

 Såg en luftballong. En datekväll blev det dessert från Ryes. 
Var i en äppelträdgård vid frognerparken. Beställde hem ännu fler vattenpärlor. 

 Fick mig en mysig kompis i Ekeberg gård. Var ute och drack. 
Jag besökte Martins jobb för att kolla in mat vi tänker oss till bröllopsfesten. Hade besök i sängen en morgon. 

Lite bilder på en del av vattenskadan. Lite TBT bilder från åren på Reading Festival när vi inte var där. 
Myste med massa gulliga valpar (detta är en film). Och så fick vi flytta in på hotell och fick bo där fram till idag. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...