fredag 28 oktober 2016

An offer you can't refuse

I lördags efter att jag tvingat med Martin på den officiella öppningen av Kate Spade gick vi till Tjuvholmen för att äta hamburgare hos Dögnvill.
Vi har ätit ett par gånger på den som ligger vid Mathallen, men den här var första gången.

PA220137
Vi var där ca precis när de öppnade, så vi hade hela stället för oss själva. Tills det kom en mamma och hennes son som blev placerade vid bordet bredvid vårat.

PA220138

PA220139
Det var en väldigt fin utsikt.

PA220141
Martin var lite väl trött, vi hade vaknat halv åtta, vilket inte helt var planen.

PA220143

PA220147
Jag brukar varva mellan deras Blåmandag och An offer you can't refuse, och idag blev det den sistnämnda. Ska du ut och äta burgare i Oslo är Dögnvill absolut stället du borde gå till. 

2 kommentarer:

  1. Blir alltid så sugen på att gå på dejt med Viktor när jag läser dina inlägg!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Och jag blir alltid pyssel och fikasugen när jag är förbi din blogg :)

      Radera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...