måndag 10 oktober 2016

Veckosammanfattning

Glad måndag! Idag är jag ledig från skolan och jobbet, så jag kommer nog ta det lugnt eller passa på och vara ute lite grann. 
Förra veckan var väldigt trevlig, blev en del shopping, farmor och farfar kom på besök, såg på Marvel Universe Live, var på spelkväll och beställde hem en viktig klänning. 

Tänkte visa några bilder från förra veckan. 

Måndag
Var och handlade lite grann och köpte bland annat den här klänningen från Monki. 

 Var ute och åt med denna här fina. 

Tisdag
Tisdagen var jag på besök i ett dagis där jag ska ha ett skolprojekt. 

Onsdag
 Gick omkring på området vid mitt jobb och hittade ett par hästar. 

Torsdag
Skulle ta ett blodprov hos min doktor, hon tyckte att jag kunde ta en hel hög extra, medan vi ändå höll på. 

Himlen om kvällen var så himla fin.

Fredag 
Gick omkring i stan i väntan på min familj. Gick förbi det som ska bli en Kate Spade butik. Har stora hopp till den butiken. 

Var och shoppade med min syster och farmor. Köpte denna här från Monki. 

På fredagskvällen var jag och Martin och såg på Marvel Universe Live. 

 Lördagen
Lördagskvällen var jag, Martin, min bror och syster på hotellet till farmor och farfar och umgicks lite innan farmor och farfar skulle hem till Sverige igen. 

Söndag
Söndagen blev det ballerina till frukost, beställde hem en viktig klänning och ett par skor, och var på middag och spelkväll. 


Hoppas att du får en riktigt fin vecka.

(Psst... Har uppdaterat mina kategorier, lagt till några nya, exempel Bryssel 2016, Bröllop, Huawei, och tagit bort några som inte används mer). 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...