måndag 17 oktober 2016

Veckosammanfattning

Äntligen måndag igen. Ny vecka innebär en vecka närmare att vi kan flytta hem, och det är verkligen något jag ser fram till. Sen så släpps ett nytt avsnitt av creepypodden, och det är alltid bra. 

Den här veckan händer det inte för mycket som jag har planerat in, det är mest massa skolarbete som jag borde gjort för längesen som ska göras. Åh känner mig så himla färdig med skolan att det knappt är sant. Aja, närmar sig ett halvår till så är jag färdig. 

Tänkte i vanlig ordning visa bilder från förra veckan. 

 Måndagen var visst solig. 

Tisdagen gjorde jag en väldigt god gryta på jobbet, så den gjorde jag till middag på söndagen. 

Det har blivit så höstfint där vi bor egentligen, inne i stan är det fortfarande lite grönt. 

Var och handlade lite en dag. 

På fredagen var jag förbi COS efter skolan och köpte med mig två klänningar hem. Är väldigt nöjd. 

På lördagen var jag förbi lägenheten för att hämta post och kolla hur renoveringen går. Sovrummen och vardagsrummet är målade, fattas att lägga golv, måla taket och hallen, sen ska vi bara få in möblerna så kan vi flytta hem.  

Jag jobbade på söndagen, men efter jobbet mötte jag Martin som varit bortrest över helgen. Han hade mycket fint att berätta. På kvällen blev det gryta till middag och Luke Cage på tvn. 

2 kommentarer:

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...