fredag 16 december 2016

2 paket

Jag är nog inte den enda som handlade en del på Black Friday-rean. Det tog lite tid, men nu har jag fått de två beställningarna jag gjorde. Den ena är från BliVakker och den andra från Nelly. 
Låt oss se vad som var i. 

PC080030
Från BliVakker hade jag beställt min Essie julkalender, men också ett akrylställ till mitt smink, 2 nagellack från Essie och en ögonskuggepalett från the Balm. Martin var aningens less på att mitt smink samlade sig lite överallt i lägenheten. Här får jag plats till det jag använder under vardagen + det jag får i julkalenderna. 

PC080023
Jag gillar att det är en liten låda med en liten anti-glidmatta på botten.


PC080025
Jag beställde också en ögonskuggepalett från märket the Balm. Har inga bra skuggor till en smokey eye (och har i ärlighetens namn aldrig testat heller), men det följde med en fin tre stegs instruktion på hur man gör, så får ta och öva efter den. 

PC080029
Gillar färgerna och de är väldigt pigmenterade. 

PC080039
Från Nelly hade jag beställt ett set med tre små Voluspaljus. Jag köpte ett liknande set för ett par år sen, bara att de tre ljusen var stora. En kommer bo i vardagsrummet, en i badrummet och en på toan om vi får upp en liten hylla där. 

2 kommentarer:

  1. Åååh massa fint du har lyckats få tag på =D...bra doftljus är också voluspa!

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...