tisdag 13 december 2016

En sen veckosammanfattning

Ingenting säger glad måndag och god morgon som att vakna upp med tidernas huvudvärk. Tack och lov skulle jag inte jobba förrän sent på kvällen, så jag kunde ligga i sängen och vänta på att min medicin skulle börja hjälpa innan jag stod upp. Men det innebar också att jag inte satt vid datorn och skrev några inlägg. Så idag får förra veckans sammanfattning äga rum istället. 

Jag gjorde inte så mycket spännande förra veckan för att vara ärlig. Jag jobbade en hel del på kvällarna och dagarna ägnade jag åt att sträck se på filmer och serier eller spela Sims. Men ibland är det just det man behöver och vill. 
Denna här veckan kommer att likna en hel del, massa kvällsjobb och en hel del film/serie/spelande på dagtid. På torsdagen ska vi på julmiddag hos min mamma för att mina syskon reser till Sverige över jul, och det är nu vi har tid. I helgen blir det att umgås med sambons familj. 


 Måndagen mötte jag upp Martin i stan och vi fikade lite och strosade omkring. Vi skulle kolla efter julklappar till hans kusinbarn. Martin ska fira med sin familj i år och jag med min på grund av jobb.

 En annan dag vaknade jag upp och det var väldigt dimmigt ute, men det var mysigt för det.

När jag skulle på jobbet på söndagen var jag lite tidig ute, så jag gick förbi en hästgård som ligger nära där jag jobbar. Hästar är väldigt fina djur och det är trevligt att se på dem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...