måndag 5 december 2016

Veckosammanfattning

Äntligen december. Jag julpyntade lite lätt redan i november, nu är det som går att sätta fram framme. Och jag måste säga att det är riktigt mysigt. 

Förra veckan var riktigt fin, förutom julpyntning av lägenheten var jag på julmarknad på norskt folkemuseum med familjen och var på middag hos min syster. Jag jobbade också en del, men det är lika bra när jag ändå har ledigt från skolan. 

Här är lite bilder från förra veckan. 

 Måndagen gjorde jag en kopp med varmchoklad i min Tassimomaskin. Det blev så fint graderat innan jag rörde om. 

 En fin solnedgång en kväll. 

 Är så himla glad att vi är hemma igen, för jag har saknat den här utsikten. 

 Den sista dagen i november var jag först på jobb och sen köpte jag hem lite blommor till julen. 

 På kvällen gjorde jag en julkalender till Martin fylld med två av hans favoritgodisar; pops och dumle. 

 Här är en av fyra blommor som jag köpte. 

 På lördagen var jag först på julmarknad med mamma och min minsta syster. När vi var tillbaka i Oslo gick vi och fikade på Starbucks. 

 På lördagskvällen var jag hos min syster och hennes fästmö och åt middag. Hade det trevligt och fick rett ut massa saker om en gammal vänskap. Verkar dock som att jag drar till mig märklige personer. 

Söndagen var andra advent och det var skönt att inte jobba. Jag och Martin mötte min familj för att handla lite grann. På kvällen myste vi i soffan, tittade på film och åt massa onyttigheter. 

Hoppas att du får en fin vecka. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...