onsdag 4 januari 2017

Min julklapp från Martin

Under våran gran fattades det länge en julklapp till mig från Martin. Mestadels för att han inte köpte något förrän en dag eller två innan julafton, men också för att det hade varit lite avslöjande. 

Jag skulle dels jobba julaftonsförmiddagen, men vi skulle heller inte fira ihop. Vi valde därmed att stå upp lite tidigare och byta julklappar då. 


PC270070
Jag fick en mellanstor grön kartong med välkända bokstäver på. 

PC270071
Inne låg denna här plånboken, en Kate Spade novelty. Helt enkelt ett litet samlarobjekt då det inte är alltför många av de till salu.

PC270073
Om inte det var nog så låg det även ett kort med en spa-upplevelse för två. Så nu en dag snart blir det minst två timmar med spa-mys för våran del. 

8 kommentarer:

  1. Vilken fin julklapp! :)
    God fortsättning.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Att den är :D Jag blev väldigt glad och överraskad när jag fick den :)
      Tack detsamma :)

      Radera
  2. Men du vilken bra julklapp du fick!☺
    sv: låter som ni hade ett riktigt bra nyårsfirande!☺

    SvaraRadera
  3. Är ju alltid extra trevligt att ha något som inte är många av =)... det ger en unik värde liksom! TREVLIGT med spa, har jag också planerat in för mig sj. GOD FORTSÄTTNING nu, kramen damen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Eller hur :) Så härligt med spa :) Vi ska försöka boka in det när jag blivit helt frisk :) Tror kroppen behöver det då :)
      Tack detsamma :) Kram

      Radera
  4. Vilken fin julklapp!! God fortsättning

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...