lördag 25 mars 2017

31 dagars utmaningen: Mina bästa fysiska atribut

Dag 25 i 31 dagars bloggutmaningen ska handla om vad jag gillar bäst med mig själv och jag har valt ut tre saker jag tänkte skriva om.

Kan börja med mina ögon + fransar. Jag gillar verkligen mina ögon. Jag gillar formen, storleken och färgen på dem. Jag gillar att i ena ögat har jag en liten brun fläck. 
Mina fransar är många och långa. Om jag inte passar mig så fastnar de i ögonbrynen.

En annan sak jag gillar hos mig är mina läppar. De är fylliga har bra form, är för det mesta inte torra och jag har två "hål" i överläppen som bara syns om jag snörper ihop dem lite. 

2 kommentarer:

  1. Vi har samma =D... gillar också mina ögon och läppar! Dock hade jag velat är liiite större ögon men annars grymt nöjda med mina<33 Sen gillar jag mina bröst också, HAHHAHAHAAA... dem passar utmärkt på just mig och än håller de formen å fastighet <33 Härligt att det finns fler som är nöjda med sitt utseende, go girl!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag skulle nog också velat ha lite större ögon och som sitter lite längre isär. Men det är inget viktigt eller något jag tänker ofta på.
      Är också förnöjd med brösten, sitter där de ska och passar min kropp. Sen är jag tacksam över att de är ca lika stora.

      Radera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...