fredag 28 april 2017

En liten bröllopsuppdatering: Mina skor

Tänkte visa upp delar av det vi har färdigt till bröllopet. Mina kläder har varit bestämda i flera månader, men tänker att nu kan jag börja visa lite grann i alla fall. Klänningen tänker jag vänta med ett tag till i alla fall, den dyker nog inte upp förrän strax innan eller efter vigseln. Martin har sett den, så det är ingen överraskning på så sätt. 

Skorna beställde jag från Modcloth och tänkte att de passar fint med klänningen jag har valt. Klänningen har lite guldmönster i sig, vilket passade fint med skorna. 
Jag är världens klant, och kan knappt gå i låga skor, än mindre högklackat. Men lite fin ville jag känna mig, så den här klacken passar utmärkt. 

Något som också är viktigt för mig är att skorna sitter bra på foten, och de tre banden över foten hjälper till med det. 

Men jag hoppas att fötterna orkar festa natten lång i dessa och att de håller. 

DSC_8153x

DSC_8127x

DSC_8133x

DSC_8142x

DSC_8150x


2 kommentarer:

  1. Nejmen åh, så fina! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Att de är :D Måste börja gå in dem känner jag. Inte länge kvar nu och jag vill gärna inte ha skavsår.

      Radera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...