tisdag 4 april 2017

En ny garderob

Vi hade en hel del möbler som gick sönder när vi fick vattenskadan i lägenheten förra året. En av möblerna var garderoben vi hade i sovrummet. 

När vi flyttade hem gjorde vi om hemma lite grann, vi bytte bland annat på sovrummen så att nu sover vi där vi hade kontor/gästrum och vårat gamla sovrum är kontor/gästrum. 

Vi valde då att använda min WIC som förråd till städgrejer, verktyg, lager av torrvaror och senare köpa hem en extra frys som ska få stå där inne. 
Detta innebar att jag var tvungen att få ett nytt ställe till mina kläder. Vi beställde hem en enorm garderob (220 cm hög och 180 cm brett). Jag får plats med det mesta av mina kläder, har en del kvar i byrån som står vid fotändan av sängen. 

P4020002 
Den var helt jävlig att bygga ihop. Den vägde massvis och var allmänt otymplig, 

P4020004
Men den är himla fin nu när den ändå är på plats. 

P4020007
Första dörren till vänster har jag en del av mina väskor. Jag har sorterat ut massvis av de jag inte använder och har tänkt att sälja och donera bort dem. Behöver inte så många då jag knappt använder alla. 

P4020009
Nästan alla klänningar fick plats tack och lov. Har sorterat dem efter färg, svart, grått, rött/rosa/orange, grönt, blått/lila och vitt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...