torsdag 6 april 2017

Instagram mars

När månaderna har passerat februari och mars så känns det mesta mycket bättre. April är oftast en riktigt fin månad (den har då varit det hittills) och sen är det inte länge kvar till sommaren. Känner att jag borde flytta till ett land med mer vår, sommar och höst och väldigt lite vinter. Hade jag fått 10-25 grader året om hade det varit perfekt. 

Mars gjorde jag massa saker, det verkar ha varit en hel del inför bröllopet måste jag säga. Låt oss ta en titt på hur mitt Instagramflöde såg ut under mars. 

Jag och mamma var ute på Pokémonjakt en dag och gick förbi ett bibliotek som kan platsa sig i en saga.
Jag tog med mamma på en bröllopsmässa i House of Oslo där vi fick smaka på kakor, lyssna på musik och träffa olika förhandlare. 
Jag och Martin gick igenom det sista med stället där vi har bröllopsfesten. Inte länge kvar nu. 

Jag och Martin var först på SPA och sen skulle vi på konsert. Men mellan grejerna var vi förbi Skyggesiden bar. Mamma fyllde år och jag la upp en gammal bild på oss. 
Var på konsert och fick äntligen höra en av mina favoritlåtar live. 
Jag var riktigt pepp en dag.

Fick hem nya, vita skor. Som tydligen blir gröna i solen. 
Var och firade St Patricks Day i Oslo. 
Var på ett Murder Mystery. Så himla kul. 

 Facebook påstod att det var första vårdagen, naturen hängde inte helt med (men det smälte under dagen). Vi fick hem vigselbeviset. 
Jag skickade in sista tentan innan bacheloruppgiften. Vi fick besök av våra best mans som hjälpe oss med att klippa och klistra inbjudningarna till bröllopet. 

Fick hem en mörkblå tyllkjol. Var riktigt varmt en dag och ullstrumpbyxor behövdes helt klart inte. 
Var förbi legevakta för att röntga foten och få den satt i en skena. Går mest hemma och ser ut sådär. Det tar sådan tid innan såret läker, men det är inte infekterat tack och lov. Hoppas bara inte att ärret blir för illa, har nämligen en knälång bröllopsklänning... 

2 kommentarer:

  1. Så roligt att se tillbaka och vad skoj att det börjar närma sig bröllopet nu!😀

    SvaraRadera
    Svar
    1. Gillar att se tillbaka på tiden som gått :) Det är väldigt skoj och spännande :)

      Radera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...