onsdag 10 maj 2017

10 senaste listan

Denna här listan kommer egentligen från Sandra 

MIN SENAST PINNADE BILDEN:
 Har en del pinnat, den här paljettväskan är en av de senaste jag pinnande och ett av mina senaste köp (du hittar den här). Tänker att den ska få vara med ut i sommar, och få följa på festival. Kan hända den är snäppet för liten för festivalandet, men tänker att det ska gå fint. 

DEN SENASTE SURA GREJEN:
Att min kropp är generellt oenig, och att det känns som att jag blir slagen i nedre delen av ryggen och att någon kör en elvisp i livmodern. 

DEN SENASTE BRA GREJEN:
Att min höst (och framtid) är säkrad. 

MIN SENAST ANVÄNDA EMOJI:
Apan som håller sig om munnen. 

MIN SENASTE TV-SERIEOBSESSION:
Girl boss på Netflix.

MITT SENASTE DYRA KÖP:

Vill inte påstå att denna här är superdyr, men den är det dyraste jag har köpt i det sista. Den finns här hos Asos, och är väska nummer två jag tänkt ta med på festival (och andra sommarsaker) med paljettväskan. Föll hårt för den och paljettväskan när jag såg dem första gången. 

MITT SENASTE PROJEKT:
Har inga större projekt igång just nu. Om man är lite lös med begreppet projekt så kan nog min bacheloruppgift ingå där. 

SENASTE TANKEN:

Det är i huvudsak tre saker i mitt huvud för tiden:

1. Bröllopet
2. Bacheloruppgiften
3. Sommar.


MIN SENASTE LÄSTA TIDNING:
Det är längesen jag läste en tidning. Men räknas Obosbladet (min bostadsföreingstidning)? Då var det den. 

SENAST LYSSNADE LÅT PÅ SPOTIFY
Jag lyssnar sönder på podcasts, förutom när jag sitter och skriver på bacheloruppgiften, då lyssnar jag på den här spellistan. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...