torsdag 4 maj 2017

Instagram april

April är färdigt och maj är här. I vanlig ordning sammanfattar jag mitt Instagramflöde från månaden som var. 
På grund av skadan i slutet av mars så har jag inte gjort så väldigt mycket under april tyvärr. Men så blir det ibland. 

Såret på knäet läkte sakta men säkert och jag gick omkring med en fotskena. Vi gjorde klart alla inbjudningar till bröllopet och har delat ut dem.
Jag hade köpt en ny ljuslykta som hänger på väggen. Är så spänd på att kunna börja använda min väska till bröllopet. Den får ligga fint i sin låda fram till den dagen.



Hängde på balkongen i det strålande vädret. Skolan hade fått lite gula blommor.
Drack äggtoddy för det var nästan påsk. Jag och Martin testade ut nya sushistället vid oss.

Var visst åtta år sen jag och min familj var på Kreta. Spelade Bloodborne the card game. 
Var Norges bästa på Lost in Time en dag. Har nästan slutat spela efter det. En skrämmande påskkärring min lillebror hade gjort på dagis.

Vi testade ett nytt spel där man slogs med robotar och uppgraderade dem. Vi har 3 ekorrar som springer omkring bland träden vid våran balkong.
Jag och Martin köpte hem massa sushi en dag. Firade min syster som blev 14 år (hur hände det????)

Jag vaknade klockan 5 en morgon och var riktigt pigg, somnade om och vaknade vid elva (och hade då sovit igenom grannarnas barn som skrek + att de rätt över oss slipade sovrumsgolvet (ljudet var med i en dröm)). Helt plötsligt kom det riktigt aprilväder..
Jag och Martin var och åt på Xìch Ló vid Vika terrassen.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...