onsdag 3 maj 2017

Meet Matt(e) Hughes

Jag beställde hem en del grej för ett par veckor sen, bland annat det här sättet med mini flytande läppstift från the Balm. 

Jag hade tänkt köpa tre av färgerna i full storlek, men var lite osäker på hur de var på, och hittade då det här mini setet med de sex populäraste färgerna som kostade bra mycket mindre än om jag köpt de tre stora. 

P4220009
Gillar namnen på dem, det är lätt att komma ihåg. 

P4220016
Från vänster: Charming, Sincere, Commited, Doting, Dedicated och Loyal. 

Gillar verkligen konsistensen på dem, de är fulla med färg och lätta att påföra. De luktar gott, lite mintaktigt, och de torkar fort på läpparna och sitter superlänge. 

Jag har lite halvtaskiga mobilbilder med alla färgerna på, jag har inte fått ordentlig bild på alla än. Men det kommer nog att fixas allt eftersom.

Loyal.

 Närbild på Loyal.

Dedicated.

Närbild på Dedicated.

Doting


Närbild Doting.


 Commited

 Närbild Commited.

 Sincere.

 Närbild Sincere.


 Charming.

Närbild Charming. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...