tisdag 16 maj 2017

Skinnydip Rainbow sequin

Jag fick hem en del paket för ett tag sen, och denna här fina väskan var i en av de paketen. Jag beställde den från Asos, märket heter Skinnydip. När jag såg den tänkte jag att den var underbar, kanske lite väl lite, men riktigt, riktigt fin. Jag hade sparat den i ett par dagar, men när den började bli low in stock, slog jag till och beställde hem den. Den är snäppet för liten för att få med mig allt jag behöver en dag, men tänker att den kan bli bra om jag ska ut och festa. Jag ska testa en dag och se vad som faktiskt får plats i den, för jag skulle gärna haft med den på festival till sommaren. 

Det var lite halvgrått och mörkt i Oslo när jag skulle ta bilderna, men ville gärna få fram de fina färgerna i paljetterna.

DSC_8342


DSC_8349

DSC_8355


DSC_8360

6 kommentarer:

  1. Sv: Ja men visst är namnet Vendela fint , jag hade nog faktiskt tyckt att de va lite kul samtidigt som man självklart också hade blivit sårad genom att kunna läsa andras tankar!Men gud vilken cool väska!<3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tror verkligen det är en kraft som kan vara till stor nytta eller stor sorg. Jag hade valt att flyga, men allra helst teleportering.
      Att den är :D Är riktigt nöjd med den :)

      Radera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...