torsdag 11 maj 2017

TBT: Amsterdam 2013

Jag älskar verkligen appen Timehop, den påminner mig om saker jag gjort och postat på nätet, mycket hade jag glömt, annat kunde jag gärna fortsätta glömma. 

Men, i måndags fick jag upp första bilderna från min och Martins resa till Amsterdam i 2013. Vi du se alla inläggen från resan kan du gå in här

Det var en väldigt mysig resa, kommer ihåg att det blåste massa, och mina vippiga klänningar passade inte helt till det vädret om vi säger så. Jag hade också nya ballerinaskor som fungerade utmärkt på jobbet, men mina fötter var på väg att dö efter första dagen, så jag levde i mina låga Converses resten av resan. 

Vi bodde i ett trevligt hotell lite utanför centrum, det gick bra med bussar, så det var inget problem. Problemet var snarare att allt är på holländska, vilket gjorde det lite svårt med kollektivtrafiken ibland. 

Vi gjorde massa turistgrejer som besökte Heineken museet, gick på zoo, besökte diverse museum, åt god bakelser, shoppade en hel del (bland annat i de nio gatorna) och bara njöt staden. 

Känner att vi borde resa tillbaka en vår snart, men då också ta ett besök till tulpanparken som ligger ca en timma utanför staden. 

amst

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...