måndag 8 maj 2017

Veckosammanfattning vecka 18

Första veckan i maj har varit riktigt fin. Vi har haft riktigt sommarväder, vilket har varit väldigt härligt för då kunde jag sluta med strumpbyxor större delen av veckan. Jobbar kväll en hel del, och det är ganska så kallt där efter midnatt (men varmt ändå). 

Den här veckan har jag inga stora planer. Jag fortsätter att följa mitt skrivschema, ligger till och med före den, och jobba. Väntar på lite paket som jag hoppas kommer snart, något kommer den här veckan och något nästa vecka. 
Något jag verkligen hoppas får till är att besöka Astrup Fearnley museet för att gå på Murakami by Murakami utställningen. Dit ska jag om jag så måste gå själv. 

Ska i vanlig ordning visa lite mobilbilder från förra veckan. 


 Tisdagen var varm och solig, och jag gick utan strumpbyxor. Här är min skadade fot. 

 Och här är min vanliga fot. Det syns inte jättemycket, men det märks att den är fortfarande svullen en del. Mest för att fotknölen på vänsterfoten går utanför skon...

 Onsdagen mötte jag Martin och Robert för att äta sushi till middag, för att fira saker. Känns himla fint att kunna checka av en till grej på min att göra lista. 

Jag hade på mig en av de nya klänningarna jag fått hem veckan innan. 

 Torsdagen var riktigt grön och fin. Det går verkligen fort nu ute i naturen. 


 Torsdagen hängde jag ute på balkongen och solade benen lite grann. Hoppas på att få lite färg på benen innan bröllopet. 

 Våren <3

 Fredagen köpte jag en glass medan jag väntade på t-banan till jobbet. 

Lördagen hängde vi i St Hanshaugen och fick massa färg. 

 Vi var där från ett till typ halv sex. Så himla skönt. 

 Martin hade ordnat massa Disney-filmer, så vi såg på ett par av dem. Måste se till att vi köper hem filmerna istället så jag kan få se dem på svenska, de flesta är inte samma sak alls på engelska. 

Jag tvingade Martin att baka kladdkaka, vilket gick så där. Den blev god, den var bara inte kladdig. 
Resten av dagen blev lugn med lite balkonghäng för att få mer färg. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...