fredag 30 juni 2017

Bröllopsmiddag med familjerna

I lördags började den första dagen av tre när det kommer till mitt och Martins bröllop. Vi hade bjudit hem våra familjer till Martins bror för att äta bröllopsmiddag då, vigseln var på måndagen efter. Vi blev riktigt många, totalt 21 stycken, men det var riktigt trevligt. 

DSC_9153
Här har vi mig den dagen. Använde min nya klänning från Midnatt, tycker verkligen om den. 

DSC_9167
Vi hjälpte till med att fixa partytältet innan gästerna kom och leka med brorsdottern Bianca. Hon är så otroligt fin. 

DSC_9175
Martin är så himla svag för henne. Det gick helt fint att gunga i med solen i ögonen och se på youtubeklipp. 

DSC_9177 
Jag satt med min svägerska och pratade om allt och ingenting. 

DSC_9182
Kollade in tältet och var nöjd med resultatet. Blev väldigt mysigt med girlangerna. 

DSC_9185
Kocken som skulle hjälpa oss så Martin slapp att grilla var tyvärr sjuk, så Martin fick vara kock ändå. Gick väldigt bra och alla åt sig mätta, även Martin. 

DSC_9188
Det blev en hel del mat, allt från veganskt, vegetariskt, kött, fisk och skaldjur.

DSC_9194x
Jag lyckades få hit mina extrasyskon som bor i Sverige. Var trevligt att se dem, hade inte sett dem på väldigt länge. 

DSC_9213x
Och mina andra syskon var också där. 

DSC_9224
Vi fick lite kakor av våra mammor + svägerska. Det var riktigt gott. 

DSC_9226
En glutenfri cheesecake med passionsfrukt. 

DSC_9228
En citron cheesecake. 

Det blev en del kubbspelande, lite boccia och vi la oss inte förrän efter kl tre en gång. Jag var ruskigt sliten på söndagen, blev en powernap mitt på dagen på fyra timmar. Sov som en död. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...