onsdag 7 juni 2017

D.O.B-bag och vykort

Jag kunde inte låta bli att handla i alla fall två saker från Astrup Fearnleys Murakami by Murakami utställning, en tygpåse och ett vykort.

Martin tyckte inte att vi var helt coffee table book personer, och det kan jag nog hålla med.

P5140091
Väskan kommer i två färger, med två olika figurer. På den ena sidan är den blå.

P5140092

P5140095
Och på den andra är den rosa.

P5140097

DSC_8389
Jag fick också en liten papperpåse med ett kort i.

DSC_8391
Vi har redan en hel del på väggarna, och massa som väntar på att komma upp, så jag ville inte köpa en stor plansch att ha på väggen utan valde ett vykort istället. Tavlan var enorm, och det måste ha tagit fruktansvärt mycket tid att skapa den. Tänkte att den blir bra som minne + att jag älskar blått.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...