fredag 23 juni 2017

En liten bröllopsuppdatering: Våra ringar

Vi köpte våra ringar förra året i oktober, vi var väldigt tidigt ute helt enkelt. 

Vi hade först tänkt att titta runt för att se på olika ringar, men hos Gullborgen hittade vi varsin ring som vi gillade, och köpte de. 

Vi har fått dem ingraverade, men tänker att det håller vi för oss själva. 

DSC_8110x
Vi bodde inte hemma när vi köpte ringarna, utan i lånelägenheten medan våran lägenhet blev renoverad. Jag var så stressad över att få hem dem, för tänk om vi hade glömt dem eller tappat bort dem i flyttlasset?

DSC_8113x
Bådas ringar är i vitt guld, Martins är borstad i mitten och min har ett mönster som glittrar fint. Jag vill gärna inte ha dyra stenar i min, jobbar man i förskola så får händerna stå ut med mycket. Vill kunna använda min ring jämt utan att behöva tänka så mycket på den. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...