måndag 12 juni 2017

Veckosammanfattning vecka 23

Hej och glad måndag. 
Den här veckan blir en relativt lugn en. Har inga stora planer, vilket är något som känns bra. Ska förbi nya jobbet för att lära mig rutiner och så. På onsdag ska jag på provsminkning inför bröllopet. Hoppas verkligen det går bra. Annars är det en hel del jobb i veckan. 

Förra veckan var en händelserik vecka och en kort i och med ledigheten på måndagen. Jag har varit ute och gått väldigt långt, varit på konsert, förpremiär av en film, fixat håret och varit på festligheter. Men låt oss se på lite bilder från veckan som var. 

 Måndagen var jag och Martin ute och gick riktigt långt. Det var inte helt våran plan, det blev minst sagt en dagsutflykt av det. Fick en fitbit i födelsedagspresent av mamma som är kring min handled varje dag. Måndagen gick vi tydligen en motsvarighet av 110 våningar.

 Tisdagen var på konsert och såg Coheed & Cambria på Rockefeller.

 Onsdagen hade jag ordnat biljetter till förpremiären av nya the Mummy filmen.

 Torsdagen var jag hos frisören och färgade håret. Det blev en blond balayage och det blev riktigt fint.

Lördagen var det dags för min möhippa som blev riktigt lyckad. Martin var på sin svensexa samma dagen, så söndagen blev en riktigt lugn dag naturligt nog.

 Söndagen blev det chokladboll och andra rester från frukosten dagen innan. Gud så gott det var. 

 Vi orkade inte göra mat, så det fick bli en pizza med extra ost och en kall cola till. 

Vi slog till stort och beställde med lite kakor också. Blev nästan lite väl mycket. 

Annars gjorde vi inte mycket på söndagen. Det blev en hel del filmtittande och jag sökte runt om bullet journal och förberedde veckans inlägg. 

Hoppas du får en riktigt fin vecka. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...