torsdag 27 juli 2017

Min helg

Större delen av förra veckan var jag fruktansvärt förkyld. Jag var lite krasslig på jobbet, men om kvällarna var jag riktigt dålig, vilket gjorde att jag inte har gjort all världens ting förra veckan som är bloggbart. 
Men helgen kände jag mig lite bättre och eftersom att det skulle vara fint väder ville jag ut. 

På lördagen skulle det vara fint väder, så vi skulle ut och gå i skogen och bada. Min kropp var ytterst oenig i allt. Fötterna krånglade och ena benet kändes mycket längre än det andra. Så det blev bara en promenad runt Steinbruvann och vi simmade en hel del. Simning har verkligen hjälpt mig med att träna upp vänsterfoten. 

 Det är riktigt lugnt här. Trots att det var en hel del folk där känns det tomt för det är så himla stort att man sprider ut sig mycket bättre. 

 Vi simmade mellan den här bryggan och den nästa. Vi funderar på att skaffa en liten uppblåsbar båt att frakta våra grejer i och simma tvärs över sjön. 

 När vi badat klart torkade vi i solen, fikade lite och kollade in Instastories och snappar från San Diego Comic Com som var under helgen. En dag så ska vi på ett Con i USA. 

 Söndagen var jag, Martin och en kompis först ute och åt lite mat innan vi mötte upp en till kompis för att spela lite shuffle board. 

 Gick så fruktansvärt dåligt för alla lag jag var på, jag är duktig på att skjuta bort de andras runda grejer, men inte lika bra på att göra poäng. 

Vi var hemma ganska så tidigt för vi skulle på jobbet dagen efter. 

Så var min helg. Hoppas du hade det riktigt fint. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...