tisdag 15 augusti 2017

Årets sista dopp

P8110028
Dagen efter bröllopsfesten, alltså i fredags, var det riktigt fin väder. Jag, Martin och våra gäster tog med oss lite fika och badkläder och gick till Vesletjern för att bada lite grann. 

P8110008
Vattnet var ruskigt kallt och det var nära på att jag inte doppade mig. Men jag ville gärna bada i alla fall en gång till innan hösten, så det var bara att kasta sig i. Nåja, gå riktigt långsamt ned stegen. 

P8110015
Min syster ville inte bada, så hon fick passa på kameran istället. Även om den är vattentät och fungerar fin fint att bada med, behöver den inte vara i vattnet hela tiden. 

P8110016
De andra hade simmat runt den lilla ön i vattnet. 

P8110023
Vi steg upp och gick så för att soltorka på gräset. Alla utom Johanna somnade, jag låg och småsnarkade lite grann och väckte mig själv hela tiden. 

På kvällen tog vi det lugnt, alla var slitna från dagen innan. Vi beställde hem indisk mat och bara myste. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...