tisdag 22 augusti 2017

En shoppingrunda med systern

Onsdagen förra veckan skulle jag möta min syster Johanna efter jobbet. Vi skulle ut och äta sushi (tydligen är det inget bra ställe i Skellefteå) och handla lite grann. 
Vi möttes först på Jernbanetorget, men båda var hungriga så vi gick direkt till Sushi Bowl för att äta lite innan vi började kolla i butiker. 

P8160002
Min syster hatar att vara med på bild, så därför får hon alltid vara med. 

P8160004
Det var så himla varmt den här dagen. Hade med min svarta bomberjacka, men den var alltför varm. 

P8160008
Jag beställde in tiger rolls och kammussla med chilimajonnäs. 

P8160011
Vi gick förbi Weekday där jag köpte ett linne från Cheap Monday som ska med till Reading. Hade kollat in Monkis hemsida för att se på deras höstnyheter. Testade denna här som jag trodde skulle vara i sweatshirt material, men som var i något tunt, prasslande vindtyg. Så himla synd för jag gillade verkligen modellen. 

Efter att vi handlar for vi hem till mamma för att äta middag och spela lite spel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...