torsdag 3 augusti 2017

Instagram juli

Tänka sig att augusti är här och sommaren är snart över. Jag hoppas innerligt att augusti blir en kanonmånad med vädret och att jag verkligen gör något med de sista sommardagarna. Tyvärr är det en hel del dubbeljobb, men vi har våran bröllopsfest nästa vecka och Reading festival + London i slutet av månaden. 

Juli var en väldigt fin månad, även om jag inte var så aktiv på min instagram. Jag har badat en hel del, jobbat massvis och börjat på ett nytt jobb. Väldigt spännande månad.

Bland det bästa med sommaren är att det fortfarande är väldigt ljust ute vid midnatt. Köpte blommor som jag satte i två bröllopspresenter. 
En regnbåge som var riktigt nära. Vi hade köpt nya högtalare till TVn och firade med Star Wars. 


Jag började på nya jobbet. Jag och Martin var och badade en dag efter jobbet. Är så skönt att kunna packa med sig badkläder och handduk och gå tio minuter till närmsta badvatten. 
Vek små spåloppor. Behöver pincett eller nålar om jag ska göra de mindre. Jag och Martin var ute och firade (spenderade) min första lön som pedagogisk ledare med middag på Kullt och lite shopping. 


Jag hade bland annat köpt min en Maleficent figur. 
Vi hade varit gifta i en månad. Tänk att det här vackra är mitt. 
Vi hade spelkväll och hade över några vänner. Krossade killarna totalt i Thunderstone (jag hade 50 poäng mot deras 25 och 17). 

4 kommentarer:

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...