onsdag 30 augusti 2017

Min packning till Reading festival

Jag har varit så himla osäker på vad jag skulle packa med mig på årets festival. Vi kommer vara två dagar i London, så ville ha med mig något som ska få vara i fred i resväskan och inte bli smutsigt. Hoppas det går bra. 

Börjar på översta raden är ett linne från Cheap Monday / Weekday, svart + vitt linne från Asos, mörkblå solklänning från Asos, svart kjol från Asos, min necessär med smink, shorts från Junarose / Asos, klänning från Asos, väska från Asos, solkräm, regnponcho från H&M, avsminkservetter, plånbok från Kate Spade, kamera Olympus TG-4 Stylus, mikrofiber handduk till kroppen, två små handdukar, solglasögon från Asos, mysbyxor att sova i, en fleecetröja att sova i. Har också packar med mig ullstrumpor, och några skjortor.  

2 kommentarer:

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...