tisdag 8 augusti 2017

Två klänningar och en skjorta

När Asos har rea har jag en tendens att handla en hel del. Hjälper heller inte nu när jag tjänar bra mycket mer än det jag gjorde som student. 
För att hålla mig under gränsen på 350 kr brukar jag oftast beställa i omgångar. Fungerar alldeles utmärkt och har inte blivit 'tagen' på det. 

Beställde hem solglasögonen jag visade upp för ett tag sen och skjortan samtidigt. Klänningarna kom ett par dagar efter i ett eget paket. 

DSC_9332 

DSC_9342
Skjortan kommer från märket Threadbare och är i linne. Färgen heter visst sten. Den är från herreavdelningen, men det gör ingenting. Just nu har jag ärmarna mest uppvikta, vet inte varför men jag föredrar när mina plagg inte går helt ned till handleden. 

DSC_9355
Den första klänningen är en mörkblå midi lång solklänning med knytbara snören. Tyget känns tungt, men är väldigt behaglig att ha på. Kommer från Asos Curve

DSC_9350
Den sista klänningen är en solgul solklänning som når till knäna och har knytbara band. Jag har den i grått också, och gillade den så mycket att jag beställde den gula också. 

2 kommentarer:

  1. Har alltid jobbat och har heller inte behövt leva i den där fattiga student-livet men att få mer på kontot är alltid nice... känslan att det gör mycket för en är underbart =)
    I början bli man lite ivrig liksom *S* Härliga kläder du har lyckats får tag på iaf!! Gillar den härliga gula klänningen =D... verkligen super fin!! TREVLIG HELG, kram<3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har jobbat nästan 50% vid sidan av mina heltidsstudier, så jag ska egentligen inte klaga för jag har aldrig heller varit en fattig student ;) Men det är lite annars att få ut mer än det dubbla en fick som student :)
      Kommer nog vara ivrig i flera år om jag känner mig rätt O:)
      Hoppas du också får en fin helg <3

      Radera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...