måndag 7 augusti 2017

Veckosammanfattning vecka 31

Hej. Åh vad jag har sett framtill den här veckan. Imorgon kommer en av mina bästa kompisar och ska bo hos oss under veckan, på torsdagen kommer min syster och en till bästa vän. För den här veckan ska vi ha våran bröllopsfest. Ska bli väldigt spännande, men det är en del att göra. Martin är ledig i veckan och kommer ta mesta ansvaret, jag har ledigt i slutet av veckan. Lite opraktiskt med nytt jobb, för är ju inte lika lätt att få ledigt och så. 

Förra veckan gick fort, men var hemskt lång. Jag jobbade på mitt deltidsjobb tisdagskväll, torsdagskvällen och under helgen. Men ska vi ta en titt på lite bilder från förra veckan?

 Måndagen hade vi planeringsdag med jobbet och gick ut och åt lunch. Var en riktigt mysig uteservering. 

 Var (och är) lite peppad på att börja använda min nya kalender. 

 På kvällen blev det lite Game of Thrones. 

 Onsdagen fick jag en riktigt fint paket. När jag gick förbi där jag kan hämta ut paket på väg till tbanan fick jag sms om att jag kunde hämta ut ett paket. Vilken riktigt bra tur. 

 På jobbet fick jag sms från mamma som undrade om jag ville komma på middag. Och det ville jag. Vi spelade Enigma, vilket var kul. Men några av uppgifterna var riktigt svåra.

 När jag skulle hem från jobbet på torsdagen spöregnade det. 

 Lördagen var vi förbi Ikea innan jag skulle på jobbet. Vi lämnade tillbaka en spegel och köpte massa ramar, några täcken och kuddar. Sen hängde vi upp massa tavlor hemma. Behövdes verkligen. 

 Våra DC Bombshells fick hänga här. Kylskåpet är kaos, är massa papper om bröllopet som hänger där så inget blir borta...

 Vi har äntligen fått upp speglar inne på badrummen. Vi renoverade badrummen augusti förra året, men fick vattenskada i resten av lägenheten som gjorde att vi inte bodde hemma augusti-november. Så det tar lite tid det här...

Söndagen kom jag hem från jobbet, bakade kladdkaka och hittat Tzatziki, morsan och polisen på Netflix. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...