måndag 28 augusti 2017

Veckosammanfattning vecka 34

Det här blir en lite märklig veckosammanfattning, för jag skriver det på onsdagen. Jag och Martin är på våran bröllopsresa i England och har varit här sen i torsdags. Hoppas verkligen vi har det trevligt. 

Den här veckan blir kort, jobbar torsdag-lördag. Har egentligen inte världens planer den här veckan, vilket är skönt. 

Men nu lite bilder från måndag-onsdagen förra veckan. 

Måndagen var vi ute och åt med några vänner. Var himla gott och trevligt.  

 Tisdagen var jag på utflykt med jobbet. Vi gick till en lite skulpturpark i närheten. 

Jag skulle på mitt andra jobb nästan rätt efter förskolan, jag skulle hinna hem i en halvtimme innan jag skulle iväg igen. Tyvärr var det fruktansvärd kö, så jag for rätt mot det andra jobbet och hängde på Stovner sentret istället för att vara hemma i en kvart.  Åt sushi till middag. 

Onsdagen efter jobbet mötte jag Martin vid Grorud sentret för att köpa hem lite middag. Vi (Martin) har storstädat hela lägenheten inför resan och ville inte skapa mer disk än nödvändigt. Packade och fixade det jag behövde inför resan. 

Hoppas du får en riktigt bra vecka. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...