onsdag 6 september 2017

Det jag handlade på tax-freen

Det blev lite tax free shopping när vi reste hem från England. En hel del godis, men även massa smink. Jag var tom för lite saker hemma och tänkte även att det kunde vara kul med lite nya saker. 

P8310435

Jag har använt Lancômes Hypnôse mascara i massvis av år nu, tänkte att det kunde vara kul att testa något nytt och köpte med ett tre pack av deras définicils, definitions mascara. Är väldigt nöjd med den de få gångerna jag testat, men saknar ibland volymen som man får av de andra. 
Jag har använt Smashbox Photofinish länge nu, men är inte helt nöjd med resultatet. Den lägger sig fult ibland i porerna och ville testa något nytt. När jag gick förbi Benefits del på tax freen plockade jag med mig deras the pore fessional. Har använt den ett par gånger och älskar den redan. 

Hos Benefit hade de även massa små necessärer som hade olika teman där det följde med olika minivarianter av deras produkter. Tog med mig denna här rosa, vad som är i kan du se nedan. 
Det sista jag köpte med mig var två parfymer. De hade ett erbjudande 2 för £40, så köpte en Marc Jacobs Daisy Dream Kiss till mig och en till min lilla syster. 

P8310439
Det som följde med var en liten blush, en tint, en mascara och en kräm blush. Alla färgerna var riktigt smashing och tinten och mascaran ska jag köpa fler gånger. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...