tisdag 10 oktober 2017

Ikea x Hay

När jag först fick veta att Hay och Ikea skulle samarbeta blev jag riktigt glad. Såg verkligen fram emot när de skulle släppas. Jag var verkligen inte besviken när dagen väl kom, jag kan se Hay i kollektionen, men samtidigt har det en helt annan prislapp än när jag handlar saker därifrån. 

Ska vi ta och kolla in vad jag köpte med mig hem?

DSC_0709
På bilden ser du tre av sex saker, två kuddfodral och en filt. 

DSC_0707
Jag gillade båda dessa kuddfodralen väldigt mycket. Jag gillar mönstren på dem och att de är lite sträva i tyget. Sen så passar de himla fint ihop trots att de är så olika ändå. 

DSC_0725

DSC_0717
Filten är mer slät på ena sidan och liknar den gröna kudden med rutmönstret med små hålen. 

DSC_0715
Jag köpte också kuddfodralet i blått, för varför inte?

DSC_0727
Gillar verkligen kombinationen rött och blått. 

De andra två sakerna jag köpte var Hays version av Ikeas blåa påsar. Köpte en som är röd/vitrutig och en som är grön/vitrutig. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...