tisdag 14 november 2017

ASOS x Hello Kitty

För cirka två veckor sen såg jag på ASOS instagram att de skulle ha ett samarbete med Hello Kitty. Gick in på deras hemsida med en gång och klickade hem ryggsäcken. Var en del andra saker jag kunde ha tänkt mig som de vita sneakersen, men tänkte att det höll med ryggsäcken. 

DSC_2037
Den är riktigt fin och passar väldigt bra med jobbet på förskolan. Har insett att min klädstil imponerar mer barn än de på min egen ålder. Oh well. 

DSC_2040
Ryggsäcken har inte all världens med plats, men det är nog lika bra för remmarna är hemskt tunna. Det är något som är lite negativt med den, remmarna. Skulle gärna haft dem lite tjockare så de sitter bättre på axlarna. Nu så glider den ena alltid av...

DSC_2044
Men den är riktigt fin, men kommer nog få vänta mer till våren eller varma dagar. Har märkt att fejkskinnet inte helt gillar kyla och den blir lite hård. Vill gärna inte att den börja spricka redan nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...