tisdag 7 november 2017

Ett 25-års firande

 Förra veckan skulle jag och Martin på ett 25 års-firande med tema roliga huvudbonader och solglasögon. Jag hade ordnat en lockig, lila peruk. 

 Vi var först framme på Hagen mat och prat. 

Martin använde sin Mariomössa och var väldigt fin. 

 Pratade med några som var säker på att peruken var mitt äkta hår för det såg så naturligt ut på mig (alltså att det är mitt hår som är färgat hoppas jag de menade). 

De hade ett stort urval av pizza och jag beställde en flygande Jakob som var riktigt god. 

Det var en alldeles fantastisk kväll och vi var inte hemma förrän tidigt, tidigt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...